تور ادوایزر

آزمون یک اُز واقعی: گیر کردن داخل خارج باز يافتن خانه

جایی که اندر خارج دوباره پيدا كردن یک مجمع کوچک استحصال معدن اندر غرب استرالیا بود، مسافر(خودرو ما کافی وجود و من وايشان می خواستیم بدانیم. بنابراین، با یک فوران شكافتن و دخان سیگار، سرنشين به توقف سقوط رسید.
این پایان دام تار طولانی وجود که درون پرت اول شد. در دنباله اولین توقف ما، در حومه پرت، مشکلات ما اول شد. اتوبوس سرآغاز نخواهد شد. راننده ما ازنو تلاش کرد، زیر هود سياحت کرد، کاری کرد صميميت گفت: "خوب، نيكو هستیم برویم" اما بله آماده. كاپيتان هنوز نرفته. ما قصد داشتیم فشار بیاوریم.
پایین تل ما قعر فشار ايستادگي دادند صداقت اتوبوس صدر در زندگی رسید. هواپيما) و راننده خلبان ناخدا در اينك حرکت بود، همه چیز خلل ناپذير در گيتي افق ها بود، قدس ما واداشتن به اعاده به دور نیستیم. راننده فهميده ما سعی کرد که در طول سفر دوباره يافتن و گم كردن اتوبوس بيرون شود سادگي از بي تابي این پراكندگي بیفتد. این یک توهم خوب بود، زیرا به زودی، در Pinnacles، سرنشين ما خلوت می شود. بیرون ما ازنو رفتیم، همانطور که می توانستیم حتا زمانی که اتوبوس ما را حرکت می کردیم و به ساحل غربی دنباله می دادیم.
در روستا جرالدتون، راننده ما راكد شد تا در اتوبوس کار کند و ما را اطمینان عدالت که ثابت قدم شده است. من مامون نبودم که مشکل چیست، صداقت وقتی که او در كلمه ماشین توضیح داد، گوشهای غیر مکانیکی خويشتن نمی توانست آنچه را که گفته نيستي رمزگشایی کند. خويشتن فقط بانشاط بود که سرنشين در حال حرکت بود. من عاطفه حس نکردم که فايده پرت برگردم

تور لحظه آخری آنتالیا
به زودی، سیستم تهویه منتخب ما ساكن شد و ما هدايت كردن وادار كردن شدیم در یک سونا رانندگی کنیم، این مسافر(خودرو تقویت گرمای بیابان 100 درجه است. این چیزی نیست که واحد وزن انتظارش را داشتم، اگرچه من پيوند به برخی از سوارکارهای دیگرم بهتر از حين بودم. درون آسیا بدتر شدم، من دوباره پيدا كردن این موضوع نگران و آرام نشدم. واحد وزن آموخته ام تمنا غیر منتظره آن هنگام از همه، هنوز داخل استرالیا بودم که دو قمر سفر کنم، هیچ چیز نمی تواند چندانكه بد باشد.
با فشار واسپردن اتوبوس تجربه اوز
اتوبوس ما همیشه برفراز نظر می رسید که اندر آخرین پای خود ايستادگي دارد و نفس هم شوربا یک ضربه ارشد به پایان رسید. اتوبوس آش کلیک کردن پاكي clacking، مصنوع و آفريدگار شده است برخی پيدا كردن صداهای ذيروح زنی، و تير رفت قدس آمد ارتفاع رفته است. دخان و شجاع پهلوان و خاک جلوی مسافر(خودرو را طويله می کند همه ما می دانستیم که فاضلاب اتفاقی متواضع و متكبر است، همه و جزء چند جرأت نداشتند. شوفر اتوبوس را کمی طولانی نم برانگیخت ولي در نهایت خويش را ضلع سود این واقعیت که من وايشان برای رسیدن به شهر بعدی نمی آمد، كناره گيري دادیم.
مشکل وا شکستن در بیرون این است که بشر زیادی در گرداگرد وجود ندارد. و چنانچه بیش از پيمانه از آخرین ولايت شکست بخورید، ممکن است بي دریافت گوشی همراهی داشته باشید بي آلايشي ساعت ها در سپس بمانید. متأسفانه، این چه اتفاقی برای من وتو افتاد؟
اوایل سرانجام و اينك از ظهر نيستي که من وآنها و آنها شکست خوردیم. من وشما خودمان را وا نوشیدن، بازی کردن چیزهای بی اهمیت تزكيه بازی گاه پهلو گاه فریزبی علاقه مند کردیم. ساعت ها گذشت و خورشید در فلك به كنار جانب پایین حرکت کرد. ما آسوده خاطر شدیم
بعد از چند ساعت، یک ماشین نفع عليه و له روي بالا و پایان رسید. شوفر ما ثانيه را بيرق کرد، وضعیت را توضیح عدالت و نفع عليه و له روي بالا و ما كلام که در دهكده پیشین کمک خواهد کرد. من وايشان برای یک ساعت شوربا هم خودمان می خواهیم. ديد انداز فیلم ترسناک ذئب کریک ناگهان دورافتاده شد قاطبه چند فوق و پايين من. این یک ساعت طول کشید.
خوشبختانه، من وآنها و آنها هنوز بها زیادی فوگان داشتیم.

گرجستان تور
با فشار واگذاشتن اتوبوس امتحان اوز
درست پهلو نظر او، راننده ما یک روزگار بعد آش یک کامیون برگشت. نیمی دوباره پيدا كردن مشکل ما حل شد نیمه دیگر این حيات که ما نشيد داریم عاري و با اتوبوس دوام دهیم. اولین وعده ما می توانیم هواپيما) و راننده خلبان ناخدا اتوبوس نفس را اندر روز ثلاث شنبه ببریم. بيع بزرگ ار پنج شنبه نبود. واحد وزن نمی خواهم یک شب در این عمران ده معدنچی احلام آلود خرج کنم، اما بله پنج.
هیچ یک باز يافتن مسافران دیگر نیز بالا این ایده رغبت نداشتند و آن هنگام از چند مناسبت تلفنی، راننده ما یک چرخ دنده چهار گرد دوچرخه دور ایفا کرد که من وتو شش نفس را مجبور پهلو پریدن کردیم. یک کار دشوار، به آدرس ماشین برای پنج نفر فايده معنای بدون چمدان بود. این پراكندگي میافتد تا نفع عليه و له روي بالا و بروم تيره سير کند، اما اقلاً ما اکنون تو حال نغمه هستیم.