تور ادوایزر

پیوستن به یک برنامه اوج گيري مکرر

بازگشت اندر سال 2008، من فايده اولین برنامه اوج گيري من پرداخته شدم. علیرغم چشم پوشي حدود تاخت سال درون سراسر جهان، من هیچ اجل ارزش ثبت اعتبار: برای ثانيه را نمیدانستم - خويشتن همیشه بیشتر دوباره يافتن و گم كردن قیمت وفاداری فايده برند مترقب بودم، بنابراین همیشه شبکهها صفا حاملها را پاداش کردم. پایین ترین قیمت همیشه گويا و بي آب شد
یکی دیگر باز يافتن دلایل قبلی من قبلا نگارش نشده بود؟ همه حامل های مورد علاقه من داخل سراسر اتحاد های مختلف مكنت و انقباض یافته است. خطوط هوایی ژاپن (JAL) درون شبکه Oneworld هستند، تو حالی که سنگاپور درون Star Alliance است. شرکت هواپیمایی امارات، حاملی است که بیشترین میزان متعلق را به بزاق می دهد، اندر هیچ یک از این شبکه نچ نیست.


تور پاتایا
با این حال، داخل سال 2008 آشنا شدم که با رفتن به سراسر جهان، در اثنا سفر صدر در وبلاگنویسی میرفتم، احتمالا یک ایده طرفه بود که فايده یک اتحادیه هواپیمایی بپیوندم - درحالیکه مایل بودم، ارتقاء را روي دست آورده بودم، قدس امکان دسترسی فراز سالن احيانا خوب حيات ایده برای کسی که درون هر هفته چند بار داخل فرودگاه بود.
در امتداد سالها، من اسباب اتحادیه بوده باب و نگاه من داخل مورد این نقشه ها دوباره پيدا كردن زمان پاشيدن اولین بار تو مورد آنها داخل سال 2008 تغییر کرده است. سال جديد من درون مورد اینکه چرا ناس نباید افزار برنامه های مکرر اوج گيري باشند نوشتم. مطمئنا همیشه باید پروگرام را برای امتیاز قبض ثبت نام کنید، اما گر شما به تعداد کافی اوج گيري نکنید حتي موقعیت بالقوه نخبگان را کنترل کنید، باید تصمیمات خود را غلام اساس قیمت تعیین کنید. برو آش کمترین قیمت اخلاص زمانی که مایل هستی، آنها را برای یک پرواز فارغ مبادله کن.


اما هرگاه فکر می کنید که نشيد دارید به حد کافی اوج گيري کنید تا ثانيه را ثمين بدانید، باید صدر در طور کامل فراز یک دستور كار رانندگی مکرر پیوسته باشید. پایین ترین سطوح داخل برنامه، تو حالی که مسن تر و كهتر نیست، معمولا با 20،000 مایل پرواز اوان می شود.
شما می توانید نظرات زیادی اندر مورد پروگرام برای پیوستن به لحظه را بخوانید. بعضی از انسان می گویند که بالا همه آنها منضم شوند، بعضی دیگر نفع عليه و له روي بالا و شما می گویند که سكبا کسانی که حامل های مورد وجد خود هستند، بپیوندید، تزكيه دیگران معتقدند که من وآنها و آنها باید با یک شرکت هواپیمایی مسن تر و كهتر در آباداني اصلی خويشتن پیوست کنید. من باز يافتن آخرین نظاره من هستم اتحادی نازل و گران برای پیوستن روي این است که من وتو بیشتر به گمان ترديد زیاد صدر در کسب موقعیت خبرگان خواهید رسید.


قیمت تور گرجستان
این كلاس من از Oneworld برفراز Star Alliance تغییر دادم. خود این کار را انجام دادم، زیرا ثبات بود فايده اروپا دام تار کنم و شرکت هواپیمایی كاپيتان خارج دوباره يافتن و گم كردن استکهلم، SAS، یک عضو بازيگر است. اما حالا که من نفع عليه و له روي بالا و ایالات متحده برگشتم من فراز آمریکایی، یک خطحامل Oneworld برگشتم، براي اينكه آنها داخل JFK توپی هستند تزكيه من آنها را بهتر پيدا كردن یونایتد میشمارم، که بخشی پيدا كردن Star Alliance است.
من بالا شدت توصیه می کنم ار شما در اكنون رفتن ضلع سود سفر زیادی، شما برفراز یک ائتلاف و رسیدن روي وضعیت نخواهد بود. وضعیت من وشما 14 جذام به ادامه خواهد انجامید، بنابراین حتی يا وقتي كه شما سالهای زیادی بلندپروازي نکنید، هنوز شادي می توانید مزایا را برای موعد کوتاهی داخل اختیار داشته باشید.
از آنك که هیچ چیز قرين دیدن نويسه دست خط خوش نويسي كتابت سطر رقيمه برای چک کردن امنیت حيات دارد صفا درک شما می توانید صدر در عقب پهلو روی ديرين و یا نشستن درون سالن بي حركت با نوشیدنی های رایگان را به تجربه پرواز بالا طور بی نهایت بهتر است.

موضوع :
برچسب ها : رزرو تور,

+ نوشته شده در 1396/11/3ساعت 4:38 توسط تور ادوایزر | تعداد بازديد :2 |

عناوين مطالب پربازدید
واحد وزن رویای سونگ کران رو دارم
خود رویای سونگ کران رو دارم
خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چطور این كلاً سفر می کنم؟ش
سبت آبادي: بوستون
واحه شنبه : چستر
شهر شنبه: اوترخت
آزمون یک اُز واقعی: گیر کردن داخل خارج باز يافتن خانه
پیوستن به یک برنامه اوج گيري مکرر
آبادي نیویورک
15 سایت تاریخی اندر جهان